Гарантія та повернення

Гарантія

На всі телефони надається гарантія від виробника на термін - 1 рік. Гарантійні зобов'язання здійснює сервісний центр від нашого магазину.

Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків проводиться шляхом заміни або ремонту внутрішніх частин телефону.

У разі виявлення недоліків, що заважають цільового використання, протягом встановленого гарантійного строку, споживач має право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни;
  • Безкоштовного виправлення недоліків товару в розумний строк;
  • Відшкодування витрат на виправлення браку товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини нашого магазину, споживач має право вимагати від нас:

  • Повернення грошей, кількість яких дорівнює вартості товару.
  • Заміна товару на такий же або на аналогічний.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини нашого магазину.

Для отримання гарантійного обслуговування Вам необхідно повідомити нам про недоліки товару: написати в службу підтримки (info@mobile-store.com.ua) для отримання форми "Надання гарантійного обслуговування". Її необхідно роздрукувати та заповнити. Далі відправити товар за вказаною нами адресою і чекати висновку експертизи (протягом 2-3 днів). Необхідність ремонту рідкісний випадок, але виробляється він максимум протягом тижня.

Причинами для відмови в наданні гарантійного обслуговування можуть служити:

  • Чи не правильне зберігання і / або використання товару: вплив високих або низьких температур, затоплення, наявність пошкоджень будь-якого характеру, в тому числі відколів на корпусі.
  • Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, навмисними або необережними діями третіх осіб;
  • Стороннє (неофіційна) втручання в конструкцію, схему або програмне забезпечення (спроби «полагодити», спроби «поліпшити» телефон).
  • Використанням не передбачених виробником аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації.

Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем.

При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний термін збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Переконайтеся перед відправкою в тому, що умови виконання гарантійного обслуговування дотримані!

Повернення

Повернення товару можливе якщо телефон не був у вживанні і не має слідів використання:

  • Телефон повністю функціонує.
  • Лічильник розмов не більше 5 хвилин.
  • Відсутні потертості, подряпини та інші механічні пошкодження.
  • Збережена комплектація, коробок і плівки на телефоні.
  • Чи не змінювалося ПО
  • Не проводилося несанкціоноване розкриття телефону.

Перевіряйте товар на пошті при отриманні: у нього не повинно бути ніяких пошкоджень і він повинен повністю функціонувати. При виявленні дефектів обов'язково інвентаризують це поштова служба й відмовтеся від посилки. Забираючи товар з пошти Ви підтверджуєте цим відсутність пошкоджень і дефектів.

Для повернення товару достатньо зв'язатися з нашим менеджером і швидко оформити повернення по телефону.

Переконайтеся перед відправкою в тому, що умови повернення дотримані!